2022. május 1., vasárnap

Guacamole valahogy

Nagyon szeretem az avokádót, és itt nem is drága (2x2 db 902 Ft)... Ezért kezdek hozzászokni, hogy meg tudom fizetni, és bátran ehetem. Régebben fél volt az adag, mert általában egy darabra telt: fél az enyém, fél meg azé a gyerekemé, amelyik szereti. A napokban viszont rájöttem, hogy egy egészet is megehetek! Ú, micsoda rádöbbenéseim vannak, nem? :D :D :D 

Ehhez jött még az, hogy láttam egy realityben egy am-mex család mexikói Nonnájától, hogyan csinálja a guacamolét, és gondoltam, kipróbálom én is. (Ő tett bele tejfölt, amitől a műsorvezetőszakács lesokkolódott.)

Szóval az enyém ilyen:

1 avokádó villával összetörve, 4-5 koktélparadicsom apróra vágva, fél fej hagyma apróra vágva, fokhagyma(por), kb. 1 ek semleges ízű olaj (ha hiánycikk, hagyd ki), só, chilli valamilyen formában (nem sok). (A tejföllel tényleg krémesebb, lágyabb ízű, én azt felfogom egy másik verziónak, és akkor készítem úgy, ha olyan kedvem van.)

A hozzávalókat csak összekeverem, és kenem-rakom a kenyeremre.

Nálunk csak én szeretem, ezért nem szoktam összekenni ekkora adagért az aprítót --> vagyis az enyém darabos (nem krémes).




ez napfényben :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése