2022. augusztus 13., szombat

Gluténmentes harcsástészta

 #gluténmentes #hal #harcsa #hal #nemhús #szeretemahashtageket

Amíg itt vagyok, abból főzök, ami van. Eléggé megterveztem-kiszámítottam, hogy falusi magányomban legyen ételem, és szerencsére hozzám látogató barátaim segítenek abban is, hogy ami kifogy azt pótolva legyen.


Egyik "talált kincs" a múltkori boltlátogatáskor az akciózott harcsafilé volt. Felét megsütöttem korábban, a másik felet pedig felkockázva mélyhűtöttem - biztos ami biztos alapon.


A jó szaftos halas tészta az egyik kedvenc kajám, főleg, ha "csak áztatós" rizstésztával készítem.

A 25 dkg halhoz egy 25 dkg-os tésztát forráztam le, és kb. ugyanennyi cukkinit kockáztam fel. Alá olvasztottam kockázott bacont, amin megpároltam egy fej kockázott hagymát. (Minden IS kocka volt :D ) A fűszerezés a szokásos "spontán" volt, szerintem só, kömény, fokhagyma, bors.







Ezt a mennyiséget 2,5 étkezésre fogyasztottam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése