2011. június 27., hétfő

Három hónapja nem írtam ide...

Szegény embert még az ág is húzza...
kezdődött azzal, hogy fél bögre teát belelöttyintettem a(z amúgy előtte elromlott saját gépem helyett) kölcsön kapott laptopba, ami elfüstölt szegény. (Mellékesen: agylobot kapok, amikor valaki gép előtt eszik vagy iszik, de a muszáj nálam is nagy úr.)
A következő kölcsöngépen semmi sem úgy van, ahogy szeretném, más alkalmazások más verziói... Tragikomédia volt amit néha műveltem: a felmountolás, véletlenüllehúzás, bentragadó alkalmazások játékát adtam elő, ha objektíven nézem. De ha csak belegondolok, hogy mennyi időt vett el a sok kínlódás...

De legalább volt min dolgozni.

Közben volt egy Születés Hete szervezés, szerintem nagy sikerrel.
Aztán volt sok betegeskedés, több sérülés a gyerekeim felől.
Egy új szekér...
Egy "régi" szekér továbbtolása...
Egy még újabb szekér...

Közben ment az "eredeti" szekerem, szinte magától, mert szuper klugtagok vannak!

Szóval, volt dolgom bőven.

A nyáron majd igyekszem behozni a lemaradást, a kertből főzve. Mindenkinek szép és nyugodt nyarat kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése