2011. augusztus 7., vasárnap

Cukkinis habarcs

Van a cukkini. Én szeretem. A gyerekeim, főleg a nagyobb, nem annyira. Viszont vettem és meg kéne enni. Az átverést választottam: a bolti tortellinihez reszelt cukkiniből, tárkonyból és tejszínből készült kulimájszot csináltam. Cuppogva tömték be a szájukba, másnap megették a maradékot...


Ez még a zamárdi kapuelékirakós bácsitól való cukkini volt, de már az én kertemben is övögetnek. (Aki nem tudná, idén tökcsaládot nevelgettem az ablakpárkányon. Lett tök, cukkini, patisszon, olajtök és luffatök palánta. A többit a Lehet piac galériáján lévő palántásnál vettem (paradicsom, paprikák, padlizsán, uborka - lassan növekednek csak, de kezdenek termést hozni). Viszont, amikor nagy büszkén elültettem a palántjaimat, akkor néztem, hogy a szomszéd nénié természetesen már 5x akkora volt... Nem baj, csak kicsit lelombozó volt, főleg hogy ő helybe veti, nem pepecsel a palántákkal.)

Egyik barátnőmnek van egy kapros-túrós-cukkinis sütije, tavaly nagy sikert aratott a babahordozó héten. Hátha erre jár és bekommenteli ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése