2011. augusztus 27., szombat

Mi terem a kertecskémben?

Volt pár visszajelzés, hogy többen megnézték a mulcsozott tökjeimet :)
változatlanul sokkal kevésbé fejlettek mint a szomszéd nénié, kisebb a levelük (viszont sokkal zöldebb), kisebbek a termések, viszont egy bokron sokkal több kis kezdemény meg növendék termés van.


Beindult a cukkini, fékezhetetlenül tör előre... em baj, én rendületlenül fogyasztom. Egészséges, a szénhidráttartalma alacsony (5,3 g), és sokfélét lehet belőle főzni.

Holnap cukkinis-hagymás ragut készítek a kisütött csirkemellhez.


Legjobban az olajtök fejlődik, (nekem) hatalmas, görögdinnyeszerű terméseket nevel, egy bokron 3-4-et is. Az enyém nem olyan sárgás mint amit a linken találtam, hanem zöld, fehéres csíkokkal.
Remélem nem rothad el növekedés közben, és akkor lesz őszre ropogtatnivalónk!
(Aki lusta olvasni: az olajtök az, amiből a tökmagolajat sajtolják. De házi felhasználásra azért ültettem, mert a magoknak nincs maghéja, ezért ha a gyerekek tökmagozni akarnak, nem kell nekem pucolgatni :))

Volt még krumpliszedés, viszonylag jól termett, ahhoz képest, hogy tápanyagot alig kapott... Jövőre nagyobb területet fogunk beültetni krumplival.


2 megjegyzés:

  1. Lécci ments nekem pár tökmagot, hátha nálunk is megteremne jövőre!

    VálaszTörlés
  2. Azóta már kifejlődtek és gyönyörűek lettek!! Kb. ez az egyetlen siker idén :U
    Teszek fel majd egy írást róluk valamelyik nap :)

    VálaszTörlés