2011. szeptember 23., péntek

Minimalista szendvics

Kedvencem a padlizsán. A családból csak nekem :)))
Rántva, sütve, pirítva, grillezve, párolva, krémnek...

Amikor szezonja van, napokig képes vagyok ugyanazt enni.
Most a pirított-párolt változat van soron, mert ez a legegyszerűbb. Serpenyőben kókuszolajat forrósítok...
Ja, igen. Pár hete írták kedvenc barátaim a mamamin egy topikban, hogy mennyire hiperszupercsúcs a kókuszolaj... Egyik kedvenc barátnőm hozott is jó adagot belőle (köszi, Livi!!), kipróbáltam, aztán vártam a csodát :) De nem jött. Viszont rossz sem volt és tetszik, hogy szobahőmérsékleten szilárd: vagyis ha valaki véletlenül(?) leveri a pultról, akkor nem fröcsköl szét a konyhában... Ez is egy szempont, kérem...
Közben olvasgattam a MACOSZ oldalát, és találtam egy cikket, amelyben azt
 írják, hogy a cukorbetegeknek jó a kókuszolaj. Szuper :) (Nem tudom mennyire piárcikk...)

Szóval a forró kókuszolajra kerülnek a padlizsánkarikák (+só, kömény, bors) és megsütöm őket, közben szoktam vizet is aláönteni, mert szerintem nincs rémesebb a kicsit még éppenhogynempuha padlizsánnál.

A végén így néz ki, mert kenyérre teszem, jobb napokon barnára (most nem volt itthon), még jobb napokon egy kenet tejföl is szokott lenni alatta :)

1 megjegyzés:

  1. Ne szokd meg nagyon ezt a jó kis szilárd halmazállapotot, 25 celsius felett ez is folyik. Én nyáron vertem le, ne tudd meg, el is adtuk a lakást gyorsan :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés