2013. január 14., hétfő

Kocsonya

Nálunk csak én szeretem, ezért csak egyszer van egy télen...

Tegnap készült, kiszedtem és kivittük az erkélyre (kb. este 6-kor), és én már azt vacsoráztam, 8 felé már igazi remegős konyonya lett belőle.
Tegnap még a mese is Pocakról (nem a reklámos!) és a kedvenc kocsonyájáról szólt, sőt, a mese végén Pocak még kocsonyáról is álmodott... Csoda-e ezek után, ha a lányaim vigyorognak rajtam és a kocsonyámon? :D :D


Reggelre viszont a kocsonya eltűnt...

belepte a hó a mellette fagyoskodó savanyú káposztával együtt.

Reggel szánkóval mentünk oviba,
éljen a hó és a kocsonya!

(gyagyavers by pynky, Julinak biztosan tetszeni fog, megmutatom neki ha hazaér az iskolából)

Kocsonya nálam:
Teljesen átlagos leves (fül, farok, köröm, bőr), 1 fej fokhagyma, szemesbors, szegfűbors, babérlevél, só.
A végén kicsontozom, rászűröm a levet és az erkélyen várja a sorát :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése