2016. március 22., kedd

Lilakáposzta saláta így és úgy

Tegnap egy más témájú posztom kapcsán előkerült a piros dobozban lila káposzta, itt a receptje:

A lila káposztát vékonyra szeletelem (gyalulni is lehet, de nekem azt tilos), és vékonyra szeletelek egy közepes fej hagymát is. Nálam az arány tegnap 1:1 volt, mert a kutyán kívül senki nem volt körülöttem, őt meg nem zavarja ;)



A hagymát szoktam először a dobozba tenni és besózom, majd kicsit később teszem hozzá a káposztát (így a hagyma szottyos lesz és nem annyira csíp, a káposzta viszont ropogós marad.)

Az aktuális kedvemnek megfelelően fűszerezem (kömény, fokhagyma, ...), majd hozzáadok egy kevés majonézt (én zsírcsökkentett édesítőszerest használok vagy sajátot készítek), összekeverem és kész.

Tudom, tudom, evés közben nem olvasunk. De ;)


Tegnap ebédről megmaradt a fele, ezt este egy kevés ír sajttal és tejföllel gazdagítottam és kiflivel megettem. Talán még kockázott savanyú uborka mehetett volna bele, de sajnos ez csak most jutott eszembe...

Az esti változat


(Az ebédem: a hétvégén konfittált hús maradéka, hozzá hagymás törtkrumpli, a zöldek benne medvehagymalevelek :D )






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése