2022. szeptember 13., kedd

Egy krém második élete - tésztaszósz

Előzmény a májkrém és cukkínikrém bejegyzés itt.

Nyáron sok anyagot gyűjtöttem a bogbejegyzésekhez. 


Amikor az Anita-recepten alapuló cukkínikrém (amit kibővítettem paradicsommal, amitől kicsit nedvesebb lett mint kellett volna, Anita mondta is, hogy "na, kísérleteztél" :D ) már pár napos volt, mert sok lett, akkor gondoltam, hogy tenni kell vele valamit mielőtt megromlik.

Tésztaszószra gondoltam, de azt akartam, hogy tartalmasabb legyen a tészta, legyen benne "darabos", harapható alkotórész.



Ezért hagymát, paradicsomot és paprikát pirítottam, majd amikor megpuhult, rátettem a cukkínikrémet.


Kicsit forraltam, fűszereztem (chilli, só, kömény), majd a rizstésztára borítva összeforgattam.





250g tészta volt, három napig ettem.


Köszönöm, Anita, a közös értékrendet, amit a konzultálásból és az élménybeszámolóból éltem meg :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése