2011. november 8., kedd

Lángos.zip

(A nevet a férjem adta, én tömörlángosnak neveztem el.)
Ma délutáni alvás helyett "főzőstévéztünk" Emmával...
Ott lángos volt bablevessel. Kitaláltuk, hogy mi is készítünk lángost. Emma valamiért nagyon szeret gyúrni-gyömöszkölni mindent, a tésztákat különösen.

Sajnos a mérésnél derült ki, hogy normál liszt nincs itthon, csak teljes kiőrlésű tönkölyliszt... Hát, gondoltam, már nem fordulhatunk vissza, legfeljebb nem eszik meg... Végül összegyúrtuk, cseppet sem lett lángostészta állagú... (Én csak tudom, diákkoromban egy nyáron át dolgoztam lángossütőnél.)
Szóval 100% tönkölylisztből lett, alig kelt meg és teljes kiőrlésű íze volt...
De talán éhesek voltak, mert alig maradt belőle :))))
(35 dkg tönkölyliszt, 2 dl tej, (kb.) 1 dl víz, só, a kenéshez fokhagyma, tejföl, sajt)
(A fokhagymakenekmény: 2 gerezd fokhagyma összezúzva, kis vízzel hígítva és kis olajat rálöttyintve.)

E. munkálkodik

Némelyik azért felpuffadt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése