2012. augusztus 14., kedd

Vidéki menü akárhány...

Nemsokára vége a nyárnak, nem tudom észrevettétek-e :((( Én sajnálom nagyon, hogy ősszel megint egész nap nem látom majd a gyerekeimet... Na de most még...

Ezen a héten vendéggyerekünk lett volna, de sajnos megbetegedett, ezért megint négyen vagyunk.
De tegnap vendégeink érkeztek, Tücsöktanyáék ;)

Természetes, hogy éppen akkor érkeznek vegák vendégségbe, amikor rizses hús az ebéd! De az újhagymaleves nekik is bejött, és készült még hagymás-gombás-kukoricás-tejszínes tészta is.

Ma a tegnapi gomba maradékát pucolták a lányok nagy lelkesedéssel ("-Ebben én vagyok a nagyon ügyes" - mondta Emma), de "sima" gombalevest enni nem volt kedvem, ezért szétnéztem a polcon, és a vörös lencse akadt a kezembe. Vagyis vöröslencsés gombaleves készült :))


Megettük :) Ahogy a maradék rizses húst és a még maradékabb káposztás tésztát. Ez elég is volt nekik a tizenegyóraira evett főtt kukorica után :)))

A kertünk almafáin idén van alma először (3 év után), annyi hogy nem győzzük enni. Ezért ma kompót készült. Ez az az "étel", amiről azt gondoltam, hogy "én aztán soha!", de 4 éve amikor Emma még magzat volt, hetekig ezt ettem...
Akkor Juli utálta, én meg leszoktam róla, és azóta sem készítettem. De most muszáj volt, mert nem romolhat meg az alma... (És ennyit nem tudunk nyersen elfogyasztani.)

Az almakompót (alma, víz, fruktóz, fahéj, vaníliarúd) most ízlett nekik, befalták...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése