2012. december 31., hétfő

Ünnepek között

Nálunk a karácsony újévig tart, mert itthon vagyunk, eszünk-iszunk-mulatunk(= legózunk/gyurmázunk/korizunk).
Életkép: gyurmagyár és virusos logikus.



Ezen a héten szinte csak magamnak főzök, mert van tonnányi mákos guba a többieknek...
(Titkos recept: 1 liter tejhez 8 kifli, 10 dkg mákhoz 12 dkg cukor! A férjem mákos gubája méltán híres, kár hogy nem szeretem...)

Én ennél egyszerűbben lerendeztem, sült oldalas céklasalátával:

(csak mondom hogy a zománcozott tányér egyik öreg barátnőm ajándéka, nagyon régről, a sótartót meg ne nézze senki ;))))
Az oldalas alatt viszont a pékségi barna kifli rejtőzik ;)


A maradék oldalas és az erkélyen várakozó savanyú káposzta végül székelykáposzta lett, nem kicsit finom :D Hogy karácsonyi beütése legyen, van benne egy kis fahéj...


Végül szinte minden volt: halászlé, rántott hal, káposzta1 (Nagypapa), mákos guba, beigli (nem szeretem), káposzta2 (én).

A gesztenyével töltött akármi (volt már pulyka meg filé meg karaj régebben) és a krumplisaláta most kimarad, kocsonya viszont lesz, de még várok vele. (Kocsonya egyszer készül általában télen, mert csak én szeretem, de én nagyon...)


Ma este készülnek falatkák (sajt, miniszenya by gyerekek), lesz virsli, mákos guba :D :D Szerpentin, dudaszó...
Boldog új évet mindenkinek, szívből kívánom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése