2016. február 12., péntek

Napraforgós-szezámos-valamikrém

Tegnap Bori a csoportra egy nagyon finom krémet hozott, a recept itt van: Szezámmagos-napraforgós pástétomkrém.

Elhatároztam hogy én is elkészítem ma, mert a köhögésem miatt nem tudtam klubba menni :(

Aztán reggel láttam, hogy csak éppen szezámmag nincs itthon... De aztán lett.
(Sörélesztőpehely nem is volt sose, azt nem bántam.)

Feltettem pirulni a fél adagra kimért magokat... Aki először írja meg FB-on hogy mi a turpisság, kap egy csokit ;)






Nem vagyok egy nagyon ügyes rázó, úgyhogy pár perc után az egész tűzhely teli volt magokkal...

Aztán a hagyma kicsit odaégett, mert éppen arról olvasgattam megint a FB-on hogy én mekkora hiteltelen szar alak vagyok... De tényleg csak kicsit égett oda ;)

Amiben az enyém más volt mint az eredeti: sörélesztőpehely helyett lenmagpehely van benne, és tettem bele aszalt paradicsomot, mert az mindenbe kell :D És a fél adagra két gerezd fokhagyma van benne, szóval kicsit nem vendégvárós...

Az én receptem tehát:
5-5 dkg szárazon pirított szezámmag és napraforgómag
1 fej kockára vágott és kókuszolajon megpirított hagyma
2 gerezd fokhagyma
kb. 1 ek lenmagpehely
1 marék darabolt aszalt paradicsom
kömény, nagyon kicsi só (az aszalt pari miatt)
Mindezt összedzsundzsáztam aprítóban. Nem lett olyan krémes mint Borié, inkább rusztikus.








Köszi az ötletet, Bori! :)






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése