2016. február 1., hétfő

Törtek

Van-e aki nem szereti a hagymás tört krumplit? Zsírral :D :D
Hát, én szeretem, de szökőévben egyszer eszem (Andusék Dezsőjének zsírján pirított hagymával). A Belvárosi Hentesnél nagyon finom, csak kóstolja meg aki arra jár (Király utca eleje).

Gondoltam hogy nemcsak krumplival lehet ezt, legyen egy jelölt a cékla. Persze, Micimackó: a cékla főve is más állagú, mint a krumpli... Na, nem baj, azért kipróbáltam.





Felhasználtam 5 közepes céklát, 2 hagymát, fél fej fokhagymát. Só, kömény, római kömény. Összepároltam, lepirítottam.
Összetörni nem sikerült, de ízre jó lett. (Fotózni elfelejtettem a végén.)
Szerintem összetörhető lett volna egyébként, ha a krumplinyomóm nem nyugdíjas korú... Pürének elég gusztustalan lett volna, kicsit drakulás :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése