2016. augusztus 23., kedd

Hagymás currys hal kölessel (BS után szabadon)

A múltkor ugye megegyeztünk, hogy "soha többé ezt a halat!" Dehát volt még a mélyhűtőben... ezért gondoltam, inkább kitalálom mivel tehetném "ehetővé" a lányom számára. Eléggé szereti a currys csirkét (amit rendelt is a hétre és lesz is csüt-pénteken), ezért gondoltam hogy currys halként talán elmegy az a pangasius...

Indiaiasan először megpirítottam a madras curryt (jó illata volt) kókuszzsíron, aztán rádobtam egy nagy fej hagyma felét, megpirítottam, majd a végén tettem rá a halat (+ só, fokhagyma, gyömbér). A fagyasztástól kicsit sok levet engedett, de a tegnapi köles maradékával jól összeforraltam és úgy már nem volt feltűnő. Salátával egészítettük ki a tányéron (sima balzsamecetes-citromos öntettel).
Juli szerint a hal "olyan puha volt, mintha nem is lett volna".

Fele saláta :)
Kicsit túl fűszeres lett a gyerekszájnak, de kiflivel tunkolva jó volt. Üresre törölte a tányért, majdnem mosogatnom sem kellett...


 Mind elfogyott :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése