2020. április 14., kedd

Tojássaláta

Régóta akartam enni. Tudjátok: amikor ott van a gondolataidban, olykor-olykor bevillan, nem szabadulsz tőle.
Mindig (MINDIG) ráfaragok a dobozos salátákra, mert van egy olyan mellékízük (mindegy mitől, légyszi ne írd meg), amitől én nem szeretem. Igaz ez a tojássalátára is. Amikor Kati mellettem eszi, akkor folyik a nyálam, annyira enném, de aztán mindig elriaszt az az íz...

Kiskoromban sokszor volt tojáspörkölt, tojássaláta, rántotta, mert a tojás olcsó volt. De ráadásul szerettem is.

Valamiért nem készítettem tojássalátát amióta magam főzök (cca. 27 éve). De akkor majd most. Tegnap este kitaláltam és ma J. lányom segítségével megvalósítottam. Tudjátok: amikor megvan a szándék, de egy kis lökés azért még kell.
J. feltette a tojásokat főni, ezzel meglökött :)))





A recept 6 tojást írt, annyiból készítettem.
A főtt és kihűtött tojásokat megpucoltuk (voltak vicces felületűek), kockára vágtam és hozzákevertem még fél fej apróra kockázott hagymát is. Só (sok), fehérbors, majonéz, tejföl, mustár (tartárt kevertem... Meglepő volt, mennyire megörült ennek E., aki azonnal ezt kérte a sonkája mellé.)
(Ha kihagytam volna a tejfölt, paleo lehetett volna, de elfelejtettem...)








Szerintem finom volt, bár talán kicsit sótlan ;))))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése