2011. március 7., hétfő

EMK-san csak azt mondhatom: hüüüüülyevagyok!!

Pár napja a viszonylag normális vércukor értékeim az egekbe ugrottak, és nem értettem miért...
Most rájöttem, és azért írom le, mert ha én így beleesek egy ilyen csapdába, tán más is...
Elfogyott a csodajó kapszulás kávém (tejjel 7g CH), és én mit ittam helyette? Basszus, pótkávét, most néztem meg, 70% maláta... A szénhidráttartalmát most nem találom, de mivel árpából van, elég magas lehet.

Na, így jártam, malátakávé irány a kuka...

Éljen a babkávé... (a kép a www.mojito.hu oldalról származik)

2 megjegyzés:

  1. Kuuuuukaaa?? Azért remélem nem szó szerint ;)
    Majd a kapszulás kávédról beszélgessünk a körny védős klubnapon! :P

    VálaszTörlés
  2. Van jobb ötleted, hogy mit csináljak fél kiló malátával?
    A kapszulás kávé a kevés elgyöngülésem egyike (a másik az eldobható pelenka)... Én is ember vagyok, bár lehet hogy nem látszik ;)

    VálaszTörlés