2016. június 28., kedd

Gyömbérsör

Van egy ital, amit a férjem mindig mindenhol keres és mindig panaszkodik hogy nincs: a gyömbérsör.

Nemrég ittam valahol dobozos változatban, életemben először... a borzasztó édes ízétől nem éreztem a gyömbért... el is határoztam hogy többet én ilyet tuti nem iszom.

De nemrég amikor a gyömbérszörpöt kerestem, egy nagyon egyszerű receptet találtam hozzá. Gondoltam, ennyit hajlandó vagyok megtenni, hátha jó lesz...

És jó lett, és hamar kész van és nem nagyon koszolós. A lányoknak szokás szerint "csíp", de amúgy üdítő ital lett belőle.

Az eredetit az apróséfen találtam videó is van hozzá, jól érthető az egész.

A miénk nem steril üvegben készült és kicsit beleömlött az élesztő :)))


Másnap olyankor fel is bontottuk.


Nem ittam bele, csak szagoltam. Kellemes gyömbérillata volt.


Mind elfogyott :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése