2018. december 24., hétfő

"Próbálom a ..." 2.

Vasárnap is próbálkoztam, már látom, nekem az este nehéz :)

Miket csináltunk?

Sütöttünk gyömbéres szuperkekszet (szerintem gyömbéres-kókuszos keksz :))) ) - a Posta Renáta-féle. Most sütöttünk először. Finom, nagyon gyömbéres, és bár nagyon morzsálódik formzáskor, sütés után rendben van. Tettünk még hozzá 2 tojást és egy kis vizet az előírthoz képest, mert régi volt a kókuszreszelékünk.





Baconbe tekert csirkemáj: a lányok tekerték az összevagdosott májat, én sütöttem. Én még soha nem készítettem, de megszavaztuk, hogy ezután legyen többször.




Elkészítettem a "tölteléket": főtt quinoa (kb. 10 dkg szárazon), két marék aprított csirkemáj, 5 fej gomba, 1 fej hagyma, só, bors. A quinoát külön megfőztem (2x-es víz, kb. 15 perc), majd amikor kihűlt összekevertem a megpirított többi hozzávalóval.
Idén nem töltöm be, hanem külön tepsiben sütöm meg, a holnapi ebédhez, ami gesztenyével/sajttal töltött pulyamell lesz.




A pulykát is előkészítettem a sütéshez... Volt egy kisebb fennakadás: a tescos "sütőpapír" valójában sütőzacskó... De mit nekem ez...
Kb. 3 kilós pulykánk van idén, ezért kb. 2 órát sült. A sütőzacskóba tettem mellé mentát, reszelt citromhéjat, szalonnát, kevés szójaszószt, sót, borsot.



Ami nem sikerült: figyeltem, úgyhogy kisebb volt a kifli és kevesebb a csoki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése