2018. december 30., vasárnap

Ma is próbáltam...

Kacsasült: először sütöttem komolyból kacsát... hát... nem vagyok profi. De azért megették a combokat, a mell holnapra megmaradt :)



Köretnek kurkumás karfiol volt édesköménnyel, Emma választotta a fűszereket. Csak sima hagymán és édesköményen megpárolt karfiol, amire sót és kurkumát szórtunk :)

a karfiol nincs rajta


A másik köret pedig Jamie Oliver "fantasztikus" kétszer sütött krumplija friss rozmaringgal. Amit átkeresztelt az évek folyamán, most "fenséges sült burgonya" a neve. Mindenki ítélete szerint így jobb mint az előző változat, és ezt is vegyük fel a listára. Régebben csak a kétszer sütés volt meg, a félpuhára főzés nem. Így tényleg finomabb, belül elképesztően krémes és puha, kívül nagyon ropogós.
És nagyon szeretem az ilyen egyszerűsítéseket: a kacsa alatt sült a krumpli, egy időben.





Aztán készült még kocsonya, reggeltől. Nálam a kocsonya az abszolút befutó, imádom. Vacsorára meg is dermedt, ettem is belőle, király. És véletlenül sincs benne zselatin ;))



Krumplisaláta másképp, holnapra. A vendégek közül páran szeretik, úgyhogy kicsit több. És kicsit másképp, mert most találtam egy új verziót és ki akartam próbálni. Bár még nem hűlt ki, de kóstolásra sajnos így is finomabb, mint az eddigiek. Ezt szívesen elismerem :))) Széll Tamás - Lidl-es videójából vettem az ötletet. Tényleg jó.



A lilakáposzta saláta is holnapra készült, tetején házi majonézzel. Ez csak egy kis fej lilakáposzta, kis fej lilahagymával összeabriktolva. Só, kömény, bors. Majonéz :)



Holnap valószínűleg nem jelentkezem be, ezért mindenkinek BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése