2011. január 21., péntek

Ezt ne olvassa a dietetikusom...

December végén még valamit hozott nekem a Jézuska: férjem lepett meg egy kávégép-kölcsönzéssel. Egyik reggel elindultunk a boltba, de csak nem arra ment. Morogtam, hogy "már megint az a hülye GPS, ne hallgass már rá, nem látod, hogy nem arra visz??" És nem értettem, hogy miért nem érti...
Elvitt minket (a GPS) ide, és kaptunk egy szép, okos, jó kávégépet ingyenkölcsönbe.
Már előtte nézegettem a weben a kapszulákat (de persze mindig lebeszéltem magam), és láttam, hogy létezik fair trade is, hát olyat vettünk bele. Meg egy vegyescsomagot a kölykök örömére, teák, kakaó és gabonakávé van benne.

És mééééééééég mindig nem elég, mert kaptunk egy panettonét is (utó)karácsonyi ajándékba. (Innen ne olvassa a dietetikus ;))
panettone gabonakávéval
Én régóta nagyon szeretem a panettonét, bár az édességet szerencsére nem. De ez a süti... Most elhatároztam, hogy utánajárok, mitől ooooolyan finom...

Több receptet elolvastam, végül találtam egyet a Dalla cucina blogon, ami szerintem nagyon jól érthető és kivitelezhető. Sőt, lejjebb van egy megjegyzés egy régi index fórumos bejegyzéssel, az még tovább árnyalja a képet.

Még nem próbáltam, de biztosan ki fogom. Jó vajas, cukros, szóval minden, csak nem nekem való :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése