2011. január 26., szerda

Tárkonyos csigatésztaleves :)))

Ha bemész a boltba, és nem tudod mit fogsz főzni...
De van otthon tárkony meg krumpli. Meg csigatészta. És leves legyen belőle...

Csirkemellet találtam a bótban, lett csirkemellel dúsított tárkonyos krumplileves csigatésztával.

bocs, a gyerektányér családban öröklődő barbis :))

Kellett hozzá 10 dkg csmell, 2 krumpli (nem lehet csak úgy, a dietetikus szemek kedvéért 10 dkg), 2 marék (5 dkg) csigatészta. Olaj, só, kömény, paprika, tárkony. Tejföl a végén, de mi azt elfelejtettük, mert éhesek voltunk.

Az olajon fehéredésig pirítottam a húst,utána rádobtam a krumplit, fűszereztem (a tárkonyt a végén kell belerakni, mert illékony), ellepésig felöntöttem vízzel. Aztán főddögélt, és kb. negyed óra múlva feltöltöttem a lábast vízzel (holnap is nap lesz...), aztán mikor forrt, beledobtam a csigatésztát és a tárkonyt. Kicsit rotyogott, aztán elzártam. Amíg a tészta dagadozott, addig mi legóztunk :)

A lánynak ízlett, megette mind (bár mikor már elfogyott, sértetten jelezte, hogy ÉN kifelejtettem a tejfölt :))).
A második tökfőzelék volt kenyérrel (lustaanya feltét ;))... Azt nem fotóztam, csak a végét, mert nagyon vicces volt...
Lehet, hogy ízlett neki? :)))

Gondolom, tökfőzi-leírásra senki nem tart igényt, úgyhogy nem is töltök időt vele...

CH tartalom:
Az egész levesben volt krumpli 20 g, csigatészta 12 g, összesen 32g. Egy adagra elég kevés esik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése