2011. január 22., szombat

Három dietetikusfejes vacsora

Gondolkodtam, hogy lehetne piktogramokkal jelölni a recepteket... Pl. dietetikus kompatibilis v. nem, dietetikusfejekkel... Még kedvenc fórumos nemhúsevős barátnőmre gondolva a vega kajákat Chrisfejekkel ;)

Ezt még finomítom :))))


Ez egy 3 dietetikusfejes kaja. Mikor mondtam neki (ő egy nagyon elhivatott, kedves és korántsem erőszakos dietetikus, inkább a megoldásokra törekszik. Hála neki azért, hogy meg tudjuk beszélni a dolgokat és nem kell hazudnom.), hogy mi minden nap eszünk zöldséget, akkor nem is hitte el, hogy vannak ilyen emberek... Jó sok szomorú tapasztalata lehet.

A tegnapi vacsorám hirtelensült mustáros tarja (mindig összekeverem a karajjal, jaj) salátával.
A hús csak simán sóval volt megszórva és mustárt csurgattam rá(ja).
A salátában meg volt lilakáposzta, hagyma, alma, olivabogyó, rajta só, citromlé, olaj.

Amíg A. altatta E-t, addig elkészítettem (persze E. kérdezgette, hogy "micsinálamamamicsinálamama...?"), aztán jól megettem mindet.
Ja, nem, mert szénhidrát is kötelező, nem ám csak úgy kihagyom! Úgyhogy a 2 szelet husit tk. kenyérre fektettem, így a szaft sem veszett kárba ;)


Az égett(nek tűnő) dolgok a husin a mustárdarabok. A mandarin nem az én szépérzékem miatt van rajta, csak meghagyták a kölykök, én meg kitöltöttem az üres részt a tányéron :)))


CH tartalom:
A salátában nagyon kevés, mert (100 g-ban) a káposzta 6 g, a vöröshagyma 0 g, az alma 14 g, az olivabogyó 4 g. ehhez képest volt benne kb. 5 dkg káposzta (3g) , 5 dkg alma (7 g), egy marék o.bogyóóó Na, ha ilyen kevés a CH, akkor lehet, hogy nem is örül a dietetikus :)))))

A két szelet kenyérben 28 g CH van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése