2011. február 19., szombat

Krumplis paszternák

Nagyon ráérek, semmi dolgom (1.26 AM), nem is vagyok álmos.

Egy könnyű esti vacsorám, csak a D. néninek...
ez a titokzatos Szatyor...




Egyik este kreatív akartam lenni (ki tudja, az lettem-e) és vágtam össze hagymát, krumplit, paszternákot (mind a bioSzatyorból)...

Kevés olajon elkezdtem pirítani a hagymát, aztán a paszternákot is beledobtam, és a végén a krumplit. Kb. úgy készült, mint a petrezselymes krumpli... Pirítva-keverve, mikor félig megpuhultak, akkor kis vizet öntöttem alá és lefedtem. Aztán megint pirítva-keverve, míg kész nem lett.
Fűszerek: só, kömény (mibe nem teszek én köményt???), garam masala.
A végén tettem még rá a szinténSzatyor biojoghurtból is. Így nézett ki:

 


Ezt egyedül ettem, és elfogyott :)))



CH tartalom: krumpli 100 g-ban 20 g, vöröshagyma 100 g-ban 8 g, paszternák 100 g-ban 15g (ezt nehéz volt ám kideríteni!!), joghurt 1 dl 8 g.
Ez tehát (10 krumpli, 5 hagyma, 10 paszternákkal számolva): 39 g, plusz a joghurt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése