2016. július 19., kedd

Frankfurti leves, joghurtban sült csirke, krumplipüré, sajtos zellerropogós

Szerintem finom menü. A tegnapi tervezésnél a frankfurti levesben megegyeztünk. Elmélkedtünk kicsit az eredetén, itt olvasható egy verzió: frankfurti leves.

A tejföl az alján van

Leves krumplipürével
Karfiolpürével gondoltuk eredetileg, dehát ha későn érsz a boltba, előfordul hogy már csak hűlt helyét találod annak amit szerettél volna... Légy hát rugalmas és kreatív... bár itt pont a kreativitásom nem jött be... Ezért krumplipüré lett, az én kivételemmel mindenki örömére. A krumplipüré az én szervezetemnek nem kedvence, ezért gondoltam hogy csinálok hozzá  valami számomra is büntetlenül ehetőt, ez lett a zellerropogós.

Nálunk általában Juli készíti a krumplipürét. Ha kész van, jön a legfontosabb rész: a kóstolás :)))) Általában "annyira rossz, hogy ebből ne is egyetek!" az ítélet.

Emma kóstol

A joghurtos csirkéhez vettünk egy nagy joghurtot, amit a hús besózása után ráöntöttem, majd kicsit pácoltam, aztán sült 175 fokon 1 órát kb. Az utolsó 20 percben társa volt egy másik rácson a zellerropogós, amit Szaffitól néztem ki (több barátnőm lájkolta, gondoltam kipróbálom).


Zeller, sajt, só, fokhagyma, kevés paleo panírmorzsa


Én nem mértem meg: 1 közepes fej újzellert ressre főztem, leszűrtem, majd krumplinyomóval összenyomtam, megsóztam, adtam hozzá fokhagymaport és belekevertem a reszelt sajtot. Kupacokat tettem a sütőpapírra, majd lenyomkodtam. 20 percig sült 175 fokon.

Finom lett, kicsit sótlan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése