2016. július 9., szombat

Van az "amipali" meg az:

"amisali"... (bocsi)

Ma az egyebekhez amerikai káposztasaláta is volt. Eredetileg nem emlékszem pontosan hogyan kell csinálni, én így szoktam (télen egyszer volt hasonló bejegyzés, aki megmondja mikor kap csokit).

Egy fehér káposzta felét vékony csíkokra vágtam és tálba tettem. Kicsit megsóztam. Egy fél fej lilahagymát is felszeleteltem és belekevertem. (Egész fejet akartam, de a lilahagyma már nem volt az igazi...)

Megöntöztem dájétás majonézzel, hogy valamennyire tocsogós legyen, utánasóztam és hűtőbe tettem.
Volt akinek ízlett, volt akinek nem ;))) De elfogyott.


(Volt hozzá szalonnás sült krumpli, ami a hús mellett sült. Fokhagyma, só és szalonna volt rádobálva.
[És akkor itt jön egy kis EMK: Amikor a boltban figyelek az eladónőre, és ezért cserébe olyan kolozsvári szalonnát kapok, ami gyakorlatilag csak hús, akkor elégedett vagyok, mert kielégül a kölcsönösség iránti szükségletem. Legközelebb is így teszek ;))))) ])







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése