2016. július 24., vasárnap

Paleo kenyér másképp

Ahhoz képest másképp, mint amit régebben készítettem.
Ebben nincs cukkini. Vagyis nem kell reszelni, és mosogatni a reszelőt. És ha elfelejtek cukkinit venni, akkor is működik.

A youtube-on láttam egy videót, de ahhoz képest eléggé átalakítottam szokás szerint...

20 deka magliszt (nekem mák,- tökmag,- és kevés mandulaliszt volt benne), 5 deka bármilyen mag (nekem lenmagpehely volt), 4 tojás, másfél deci vízben feloldott 1 ek útifűmaghéj, 1 ek kókuszzsír, sütőpor (ez nekem most nem volt itthon), só, fűszerek.



Légkeveréssel 175 fokon 40 percig sült kizsírozott tepsiben. Most nem lapítottam le, így "kenyérszelet alakú" lesz a szelet :)))



Szerintem finom.
Szénhidrát tartalma: 35 g, és kb. 12 szelet jön ki belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése