2016. július 27., szerda

Japán uborka

Olyan szerencsém volt, hogy Évi Kompetens tábor végén a megmaradt (Japánból hozott magokból anyukája által nevelt) japán uborkáit én hoztam haza. Valahogy a hűtő hátuljába kerültek, ezért félve szedtem elő hétfőn, a tábor után 1,5 héttel, hogy vajon mit fogok találni a zacskókban...
Meglepetésemre friss és sérülésmentes uborkákat láttam. Reszelve és tzatzikinek elkészítve meglepően ropogós és telt ízű vacsora lett belőle. Többször is teszteltem mert sok volt, és mindig ez volt a tapasztalatom.
Vannak akik külön fajtának tartják, mások nem (szerintük csak kisméretű kígyóubi), de ez alapján az egy eresztés után nekem külön fajtának tűnik.
A kígyóubit ha besózzuk, töttyedt-löttyedt lesz az eredmény, ez ropog, herseg. Az íze is más egy kicsit.

Egy kis információ a japán uborkából:
- magok innen kaphatók, vagy Évit környékezzétek meg ;))
- a japán konyhás leírásban ha lejjebb tekertek, van egy fotó.


Az én fotómon ilyen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése