2016. július 10., vasárnap

Tojásrántotta-muffin; kínai tésztás köles és vasárnap


 Egy kis vicces, a mai vásárláskor találtam:

Mi a bibi?



Egyszerűség és változatosság kellett reggel: tojásrántotta.

Muffinforma, bele muffinpapír (hogy ne kelljen mosogatni). Abba kicsit megpirított hagyma és kolozsvári szalonna, arra 1 kis mozzarellagolyó. A tojásokat összekevertem egy pitliben, majd ráöntöttem a tojást, kb. 3/4-ig. Majdnem 1 tojás fér 1 mélyedésbe, ezen megdöbbentem :)))






Ebédre kínai tésztát terveztem: tészta, kínai zöldségkeverék, pulykaszárnyfilé,  szójaszósz, szezámolaj, fokhagyma, só.
De amikor kissé elkésve észbe kaptam hogy főzni kéne, akkor láttam hogy tészta bizony kevés van... Ezért magamnak kölest főztem és azzal kevertem össze a zöldséges húst.

Ügyesen pálcikázik...

Kölessel ilyen...
Délelőtt elfogyott a második körös gyömbérsöröm. Tökkkkéletes volt. Kevésbé csípett mint a múltkori és kevésbé pezsgett (ja, ebbe nem borult bele az élesztő...)

Tényleg 5 literes lesz a következő eresztés.

DebConfos pohárból issza a gyömbérsört... tud élni...

Mozgalmas napunk volt: ma lekvár is készült. Barack, a hullott gyümölcsből, sütőben. Ugyanúgy csináltam, ahogy tavaly, most eritrittel, kb. fél kilót tettem bele, mert savanykás a barackunk. Emma arcát így is összehúzta a kóstoló :))))

Emma egész héten erről álmodott

Kipakolva

Nem bírtuk eltalálni hogy egész kiló legyen

Megsülve

Fejre fordítva

Viszünk a táborba.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése